Flashlight
به نام خدا این کار شخصی، در ابتدا صرفا قرار بود یه تمرین مدلسازی سریع در مایا 2023 باشه. ولی در مسیر راه تصمیماتی گرفتم که باعث شد کار بیش از حد معمول زمان ببره و البته تجربیات خیلی خوبی بهمراه داشت. انشالله در قالب یک بلاگ تو همین پلتفورم ، پیرامون مسیر طی شده و تجربیاتی که به دست آوردم، صحبت خواهم کرد. Modeling : Maya 2023 UV Unwrapping : RizomUV Texturing : Adobe Substance 3D Painter Rendering : Blender 3.5 Cycles / V-ray 6 For Maya / Corona 9 For 3DSMAX Compositing : Foundry Nuke 14
شنبه 16 اردیبهشت 1402نرم افزار های مورد استفاده
اشتراک گذاری:
Flashlight
به نام خدا این کار شخصی، در ابتدا صرفا قرار بود یه تمرین مدلسازی سریع در مایا 2023 باشه. ولی در مسیر راه تصمیماتی گرفتم که باعث شد کار بیش از حد معمول زمان ببره و البته تجربیات خیلی خوبی بهمراه داشت. انشالله در قالب یک بلاگ تو همین پلتفورم ، پیرامون مسیر طی شده و تجربیاتی که به دست آوردم، صحبت خواهم کرد. Modeling : Maya 2023 UV Unwrapping : RizomUV Texturing : Adobe Substance 3D Painter Rendering : Blender 3.5 Cycles / V-ray 6 For Maya / Corona 9 For 3DSMAX Compositing : Foundry Nuke 14
شنبه 16 اردیبهشت 1402
دیدگاه ها