DEAD
مدلسازی یک تلفن sci-fi که به طور کامل توسط خودم انجام شده و با نرم افزار سابتنس تریدی پینتر براش تکسچر کشیدم. بیشتر اقسام این تلفن با Bool tool مدلسازی شده و به نوعی Hard surface محسوب میشه. البته از سادگی و شارپ بودن شکل و یکنواخت بودن تکسچر مشخص هست یک مدلسازی ساده انجام گرفته شده که واقعا هم ساده است! برای مدلسازی این تلفن به طور کلی 4 ساعت زمان صرف شده و برای تکسچر کشیدنش 2 ساعت.برای مدلسازی محیط هم از جئومتری نودز استفاده کردم و روی دیوار گل و گیاه کشیدم همچنین یک لوله آهنی هست که روی اون هم گیاه کشیدم تا به نوعی صنعت متروکه آینده رو که با طبیعت ادغام شده نشون بدم. برای دکمه ها از مادیفایر array استفاده کردم اما ناگفته نمونه که ابزار بولین بشدت کمکم کرده. سیمهای آلومینیومی رو هم با ابزار curve درست کردم و روشون تکسچر کشیدم. بافت روی دسته گوشی و آنتن هم نوعی پلاستیک فشرده شده هست. خروجی 1080 در 1080 جیپگ با گرافیک RTX 3060 در یک ساعت انجام شده اما دلیل زمان زیاد نسبت به حجم و سادگی پروژه به علت ایجاد مه با والیوم هست. برای همین فعلا تنها یک خروجی ازش تهیه کردم. پس از تکمیل جزییات و بروزرسانی تکسچرها و اضافه کردن یکسری المانهای جدید و گذاشتن زمان برای خروجی با کیفیت تر نتایج رو منتشر و فایل بلندر رو آپلود میکنم.
پنجشنبه 26 مرداد 1402نرم افزار های مورد استفاده
برچسب ها
اشتراک گذاری:
DEAD
مدلسازی یک تلفن sci-fi که به طور کامل توسط خودم انجام شده و با نرم افزار سابتنس تریدی پینتر براش تکسچر کشیدم. بیشتر اقسام این تلفن با Bool tool مدلسازی شده و به نوعی Hard surface محسوب میشه. البته از سادگی و شارپ بودن شکل و یکنواخت بودن تکسچر مشخص هست یک مدلسازی ساده انجام گرفته شده که واقعا هم ساده است! برای مدلسازی این تلفن به طور کلی 4 ساعت زمان صرف شده و برای تکسچر کشیدنش 2 ساعت.برای مدلسازی محیط هم از جئومتری نودز استفاده کردم و روی دیوار گل و گیاه کشیدم همچنین یک لوله آهنی هست که روی اون هم گیاه کشیدم تا به نوعی صنعت متروکه آینده رو که با طبیعت ادغام شده نشون بدم. برای دکمه ها از مادیفایر array استفاده کردم اما ناگفته نمونه که ابزار بولین بشدت کمکم کرده. سیمهای آلومینیومی رو هم با ابزار curve درست کردم و روشون تکسچر کشیدم. بافت روی دسته گوشی و آنتن هم نوعی پلاستیک فشرده شده هست. خروجی 1080 در 1080 جیپگ با گرافیک RTX 3060 در یک ساعت انجام شده اما دلیل زمان زیاد نسبت به حجم و سادگی پروژه به علت ایجاد مه با والیوم هست. برای همین فعلا تنها یک خروجی ازش تهیه کردم. پس از تکمیل جزییات و بروزرسانی تکسچرها و اضافه کردن یکسری المانهای جدید و گذاشتن زمان برای خروجی با کیفیت تر نتایج رو منتشر و فایل بلندر رو آپلود میکنم.
پنجشنبه 26 مرداد 1402
دیدگاه ها