مدلسازی لوکیشن های انیمیشن (هیولای تروما)
برای ساخت این لوکیشن ها تصمیم گرفتم خودم رو به چالش بکشم. مدل های بیس رو به طور کامل در کرکتر کریتور ساختم و بعد در آیکلون نهایی کردم. تکسچرها رو هم با فتوشاپ ساختم. تلاشم این بود که از هیچ برنامه مدلسازی سه بعدی مثل بلندر برای ساخت محیط ها استفاده نکنم و ببینم نتیجه چی میشه. خوشحال میشم نظرتونو بدونم .............. اینم لینک انیمیشن نهایی هست. https://cgsector.com/gallery/k9a3Kk
دوشنبه 22 آبان 1402نرم افزار های مورد استفاده
اشتراک گذاری:
مدلسازی لوکیشن های انیمیشن (هیولای تروما)
برای ساخت این لوکیشن ها تصمیم گرفتم خودم رو به چالش بکشم. مدل های بیس رو به طور کامل در کرکتر کریتور ساختم و بعد در آیکلون نهایی کردم. تکسچرها رو هم با فتوشاپ ساختم. تلاشم این بود که از هیچ برنامه مدلسازی سه بعدی مثل بلندر برای ساخت محیط ها استفاده نکنم و ببینم نتیجه چی میشه. خوشحال میشم نظرتونو بدونم .............. اینم لینک انیمیشن نهایی هست. https://cgsector.com/gallery/k9a3Kk
دوشنبه 22 آبان 1402
دیدگاه ها