مرز گمشده...
به نام خدا ريشه روشنی پوسيد و فرو ريخت و صدا در جاده بی طرح فضا می رفت از مرزی گذشته بود در پی مرز گمشده می گشت کوهی سنگين نگاهش را بريد صدا از خود تهی شد و به دامن کوه آويخت پناهم بده تنها مرز آشنا پناهم بده و کوه از خوابی سنگين پر بود خوابش طرحی رها شده داشت صدا زمزمه بيگانگی را بوييد برگشت فضا را از خود گذرداد و در کرانه ناديدنی شب بر زمين افتاد... 3DSmax 2015 Vray 3.40.01 SpeedTree 7 SubsTance Painter سلام نماز و روزتون قبول اینم از کار آخر خردادی ما:) وای وای حدود دو سه هفته ای وقت گرفت!خیلی زیاده نه شاید در حد انتظارم خوب نشده باشه... خودم چنین حسی دارم ولی خب هم سرش واقعا زحمت کشیدم و بیخیالش نشدم هم این کار خیلی تجربه های خوبی داشت. مهمترین چیز این بود که از هیچ چیز آماده ای استفاده نکردم خداروشکر! برای مدلینگ خرده سنگ ها و ... از DebrisMaker استفاده کردم و برای ریخت و پاش اون وسط از پلاگین RayFire با GuruIvy پیچک ها رو شبیه سازی کردم و یه سروکله ای با SpeedTree برای اون درختا زدیم:)) اکثر تکسچر ها رو با نرم افزار Substance Painter زدم اینم چند تا نمونه از تکسچر ها در محیط substance: http://8pic.ir/images/r6vinszuarghqb5ht8iq.jpg و چند نمونه تصویر از لایه ها و وایر کار: http://8pic.ir/images/mnxl4ya5w2wcq8cbdnbt.jpg http://img.mostafa3d.net/di/XPZ0/map-wire.jpg بیشترین وقت رو رندرش گرفت:) نزدیک دو روز سر رندرش حرص خوردم:)) هر دفعه آخرای رندر از مکس میپرید بیرون که آخرش با ابزار region ـه ویری قسمت قسمت کار رو رندر گرفتم راستی عنوان تاپیک و شعر اول کار خیلی با رندر ما سازگار نیست نه:))) راستش نمیدونم چرا من یه عنوانی میبینم به دلم میشینه از همون استفاده میکنم:)) حسیه دیگه بد به دل میشینه:) منتظر نظرات سازندتون هستم *التماس دعا* باتشکر
دوشنبه 31 خرداد 1395اشتراک گذاری:
مرز گمشده...
به نام خدا ريشه روشنی پوسيد و فرو ريخت و صدا در جاده بی طرح فضا می رفت از مرزی گذشته بود در پی مرز گمشده می گشت کوهی سنگين نگاهش را بريد صدا از خود تهی شد و به دامن کوه آويخت پناهم بده تنها مرز آشنا پناهم بده و کوه از خوابی سنگين پر بود خوابش طرحی رها شده داشت صدا زمزمه بيگانگی را بوييد برگشت فضا را از خود گذرداد و در کرانه ناديدنی شب بر زمين افتاد... 3DSmax 2015 Vray 3.40.01 SpeedTree 7 SubsTance Painter سلام نماز و روزتون قبول اینم از کار آخر خردادی ما:) وای وای حدود دو سه هفته ای وقت گرفت!خیلی زیاده نه شاید در حد انتظارم خوب نشده باشه... خودم چنین حسی دارم ولی خب هم سرش واقعا زحمت کشیدم و بیخیالش نشدم هم این کار خیلی تجربه های خوبی داشت. مهمترین چیز این بود که از هیچ چیز آماده ای استفاده نکردم خداروشکر! برای مدلینگ خرده سنگ ها و ... از DebrisMaker استفاده کردم و برای ریخت و پاش اون وسط از پلاگین RayFire با GuruIvy پیچک ها رو شبیه سازی کردم و یه سروکله ای با SpeedTree برای اون درختا زدیم:)) اکثر تکسچر ها رو با نرم افزار Substance Painter زدم اینم چند تا نمونه از تکسچر ها در محیط substance: http://8pic.ir/images/r6vinszuarghqb5ht8iq.jpg و چند نمونه تصویر از لایه ها و وایر کار: http://8pic.ir/images/mnxl4ya5w2wcq8cbdnbt.jpg http://img.mostafa3d.net/di/XPZ0/map-wire.jpg بیشترین وقت رو رندرش گرفت:) نزدیک دو روز سر رندرش حرص خوردم:)) هر دفعه آخرای رندر از مکس میپرید بیرون که آخرش با ابزار region ـه ویری قسمت قسمت کار رو رندر گرفتم راستی عنوان تاپیک و شعر اول کار خیلی با رندر ما سازگار نیست نه:))) راستش نمیدونم چرا من یه عنوانی میبینم به دلم میشینه از همون استفاده میکنم:)) حسیه دیگه بد به دل میشینه:) منتظر نظرات سازندتون هستم *التماس دعا* باتشکر
دوشنبه 31 خرداد 1395
دیدگاه ها ( 20 نظر )