رگنار (وایکنیگ)
پروژه رگنار پس از یکماه تلاش تمام وقت اماده نگاهتون شد. این پروژه به دلیل تعداد زیاد دیالوگ و احساسات مختلف و همچنین تعداد زیاد کاراکترها یکم برام چالش برانگیز بود. چون باید برای تمام کاراکترها لباس طراحی میشد و به تنشون پوشونده میشد. رگنار رو با کاراکتر کریتور ساختم و بعد با متاهیومن کریتور به متاهیومن تبدیل کردم تا حرکات موشن کپچر صورت بهتر انجام بشه. لباس با مارولوس دیزاینر طراحی شده و با متاتیلر به کاراکتر پوشوندم. بقیه کاراکترها رو هم با کاراکتر کریتور ساختم و لباس بهشون پوشوندم. تو بحث انیمیت قسمت های اولیه رو به صورت دستی با کسکدر انیمیت کردم و قسمت های بعد رو با کمک دستگاه کینکت 360 و با برنامه ای پی ای استودیو موشن کپچر کردم و روی کاراکتر متاهیومن قرار دادم. حرکات تماشاچی ها رو هم با آیکلون انیمیت کردم و سپس به انریل انجین منتقل کردم. محیط و نور و رندر هم در آنریل انجین انجام شده و در نهایت در افترافکت کامپوزیت و زیرنویس شده است. امیدوارم از دیدنش لذت ببرید و اونو لایک کنید کامنت بزارید و با دوستاتون به اشتراک بزارید.
یکشنبه 24 تیر 1403نرم افزار های مورد استفاده
برچسب ها
اشتراک گذاری:
رگنار (وایکنیگ)
پروژه رگنار پس از یکماه تلاش تمام وقت اماده نگاهتون شد. این پروژه به دلیل تعداد زیاد دیالوگ و احساسات مختلف و همچنین تعداد زیاد کاراکترها یکم برام چالش برانگیز بود. چون باید برای تمام کاراکترها لباس طراحی میشد و به تنشون پوشونده میشد. رگنار رو با کاراکتر کریتور ساختم و بعد با متاهیومن کریتور به متاهیومن تبدیل کردم تا حرکات موشن کپچر صورت بهتر انجام بشه. لباس با مارولوس دیزاینر طراحی شده و با متاتیلر به کاراکتر پوشوندم. بقیه کاراکترها رو هم با کاراکتر کریتور ساختم و لباس بهشون پوشوندم. تو بحث انیمیت قسمت های اولیه رو به صورت دستی با کسکدر انیمیت کردم و قسمت های بعد رو با کمک دستگاه کینکت 360 و با برنامه ای پی ای استودیو موشن کپچر کردم و روی کاراکتر متاهیومن قرار دادم. حرکات تماشاچی ها رو هم با آیکلون انیمیت کردم و سپس به انریل انجین منتقل کردم. محیط و نور و رندر هم در آنریل انجین انجام شده و در نهایت در افترافکت کامپوزیت و زیرنویس شده است. امیدوارم از دیدنش لذت ببرید و اونو لایک کنید کامنت بزارید و با دوستاتون به اشتراک بزارید.
یکشنبه 24 تیر 1403
دیدگاه ها ( 2 نظر )