Sci_Fi Loot Box
تعریف پروژه شخصی: جعبه به سبک Sci - Fi برای اسحه و مهمات (Game Prop Modeling) این پروژه من از روی یکی از کانسپت های اینترنت برداشتم. (البته با اجازه از Concept Artist این اثر) و دیدم توانایی تبدیلش به یه prop برای گیم رو دارم و شروع کردم به ساخت همزمان در فکر نمایش Skill ها خودم روی این اثر. هدف : علاقه شخصی ، انتخاب یک prop به عنوان HardSurface برای تکمیل پورتفولیو بازی سازیم. زمان تقریبی : 1 ماه نرم افزار های استفاده شده: 1- مایا (Modeling BaseMesh , UVs) 2- زیبراش (Detail \ Highpoly Modeling) 3- سابسنتس پینتر (Material Painting) 4- سابستنس دیزاینر (Unique Mask For Unreal Materials) 5- فتوشاپ (Unique Mask \ Render Post process) 6- آنریل 5 (Master Material \ Lighting \ Rendering)
پنجشنبه 2 آذر 1402نرم افزار های مورد استفاده
برچسب ها
اشتراک گذاری:
Sci_Fi Loot Box
تعریف پروژه شخصی: جعبه به سبک Sci - Fi برای اسحه و مهمات (Game Prop Modeling) این پروژه من از روی یکی از کانسپت های اینترنت برداشتم. (البته با اجازه از Concept Artist این اثر) و دیدم توانایی تبدیلش به یه prop برای گیم رو دارم و شروع کردم به ساخت همزمان در فکر نمایش Skill ها خودم روی این اثر. هدف : علاقه شخصی ، انتخاب یک prop به عنوان HardSurface برای تکمیل پورتفولیو بازی سازیم. زمان تقریبی : 1 ماه نرم افزار های استفاده شده: 1- مایا (Modeling BaseMesh , UVs) 2- زیبراش (Detail \ Highpoly Modeling) 3- سابسنتس پینتر (Material Painting) 4- سابستنس دیزاینر (Unique Mask For Unreal Materials) 5- فتوشاپ (Unique Mask \ Render Post process) 6- آنریل 5 (Master Material \ Lighting \ Rendering)
پنجشنبه 2 آذر 1402
دیدگاه ها ( 6 نظر )