میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
!Fast but not furious
در مورد این کار باید بگم که چالش برانگیز ترین کار (به لحاظ مدلسازی) برای من بود. و تمام تلاشم مدلسازی دقیق و با جزئیات کامل بود. در ادامه ایجاد حس و حال واقع گرایانه در بخش نور پردازی و متریال سازی چالش بعدی من بود. در نهایت با استفاده کادر بندی متقارن و مرکزی که برای اجسام متقارن گزینه مناسبی هست سعی کردم از بهترین زاویه ممکن کار رو به تصویر بکشم.
سهشنبه 31 خرداد 1401نرم افزار های مورد استفاده



برچسب ها
اشتراک گذاری:
!Fast but not furious

در مورد این کار باید بگم که چالش برانگیز ترین کار (به لحاظ مدلسازی) برای من بود. و تمام تلاشم مدلسازی دقیق و با جزئیات کامل بود. در ادامه ایجاد حس و حال واقع گرایانه در بخش نور پردازی و متریال سازی چالش بعدی من بود. در نهایت با استفاده کادر بندی متقارن و مرکزی که برای اجسام متقارن گزینه مناسبی هست سعی کردم از بهترین زاویه ممکن کار رو به تصویر بکشم.
سهشنبه 31 خرداد 1401
Arash Shahmi
@arash.shahmi
نرم افزار های مورد استفاده



دیدگاه ها ( 1 نظر )