Player 456
فیلم ها و سریال های تلویزیونی منابع تاثیرگذار و الهام بخشی برای هر هنرمندی هستند. از این رو مجموعه تلویزیونی Squid Game که در گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده بود، الهام بخش من برای ایجاد این اثر هنری مفهومی بود. این تصویر سازی سعی دارد فصل بعدی این سریال را پیش بینی کند، جایی که بازیکن شماره 456 شخصیت خود را تغییر داده است و نیمه شب به طرز مشکوکی در کنار ماشین خود در یکی از جاده های اصلی کره راه می رود. شاید او دیگر یک شخصیت محبوب و خوشبین در سریال نباشد. در این روند سعی کردم از آب و هوا، ماشین موجود در سریال و شخصیتی که بارانی شبیه Frontman به تن داشت استفاده کنم. ••• تمامی مراحل مدل سازی در نرم افزار 3ds max انجام و سپس با موتور رندر Vray رندر گرفته شده. کارکتر Frontman یک عکس png بود که به صورت تکسچر بر روی یک plane قرار داده شده. در نهایت با فوتوشاپ ایرادات کار برطرف شده و ادیت نهایی تصویر صورت گرفته. ••• ■ Selected for 3D Art Galley Issued by 3D Empire • 3D Modeling & Visualization: Ahmad Eghtesad • Year: 2021
دوشنبه 1 اسفند 1401نرم افزار های مورد استفاده
اشتراک گذاری:
Player 456
فیلم ها و سریال های تلویزیونی منابع تاثیرگذار و الهام بخشی برای هر هنرمندی هستند. از این رو مجموعه تلویزیونی Squid Game که در گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده بود، الهام بخش من برای ایجاد این اثر هنری مفهومی بود. این تصویر سازی سعی دارد فصل بعدی این سریال را پیش بینی کند، جایی که بازیکن شماره 456 شخصیت خود را تغییر داده است و نیمه شب به طرز مشکوکی در کنار ماشین خود در یکی از جاده های اصلی کره راه می رود. شاید او دیگر یک شخصیت محبوب و خوشبین در سریال نباشد. در این روند سعی کردم از آب و هوا، ماشین موجود در سریال و شخصیتی که بارانی شبیه Frontman به تن داشت استفاده کنم. ••• تمامی مراحل مدل سازی در نرم افزار 3ds max انجام و سپس با موتور رندر Vray رندر گرفته شده. کارکتر Frontman یک عکس png بود که به صورت تکسچر بر روی یک plane قرار داده شده. در نهایت با فوتوشاپ ایرادات کار برطرف شده و ادیت نهایی تصویر صورت گرفته. ••• ■ Selected for 3D Art Galley Issued by 3D Empire • 3D Modeling & Visualization: Ahmad Eghtesad • Year: 2021
دوشنبه 1 اسفند 1401
دیدگاه ها ( 2 نظر )