میخوای با یک کلیک ساده عضو سایت بشی تا تجربه بهتری در CGSector داشته باشی؟
فقط کافیه روی دکمه زیر کلیک کنی
عضویت / ورود با حساب گوگل
مدلینگ بنز فک پارس (1924 یا همون مایلر)
سلام دوستان من تقریبا نصف عمرم رو پا مد ساختن برا برای ها صرف کردم gta sa ug2 iv v ets 2 تا این که اومدم سمت بازی سازی و الان حدودا 3 4 ساله تو این ضمینه فعالم این کامیون هم برا ets 2 مدلسازی کردم با جزیات و کلی لوازم تیونینگ وقت رندر نداشتم شرمنده :|
دوشنبه 12 شهریور 1397اشتراک گذاری:
مدلینگ بنز فک پارس (1924 یا همون مایلر)
سلام دوستان من تقریبا نصف عمرم رو پا مد ساختن برا برای ها صرف کردم gta sa ug2 iv v ets 2 تا این که اومدم سمت بازی سازی و الان حدودا 3 4 ساله تو این ضمینه فعالم این کامیون هم برا ets 2 مدلسازی کردم با جزیات و کلی لوازم تیونینگ وقت رندر نداشتم شرمنده :|
دوشنبه 12 شهریور 1397
GHOST-GT
@skynet
دیدگاه ها ( 12 نظر )