دشت و بیابان
درود به دوستان عزیز. تو یکی از پروژه های اخیر قرار بر این شد که من یک بیابان شبیه سازی کنم و حدود 1 هفته وقت گذاشتم و نتیجه شد تصاویر این پست: یکی از سخترین بخش ها وسعت بیابان بود. نمی شد با روش های معمولی این بیابان رو شبیه سازی کرد. یعنی فرض کنید دوربین تو کل دشت قرار بود مانور بده پس باید وسیع و سبک کار میشد از هر لحاظ. به طور کامل نمی تونستم از تکسچرها استفاده کنم و باید تمام بیابان رو با شیدر کار میکردم. در نهایت ترکیبی از تکسچر و شیدر شد. این و مدیون راهنمایی حمید عزیز هستم. فقط 3 نوع گیاه روی این بیابان scatter شدند. خوبی این سیستم اینه که این متریال رو به هرچیزی می تونید نسبت بدید. گیاهان و صحرا تماما در هودینی شبیه سازی شدند. بچه ها فکر می کنم کیفیتش برای یه انیمیشن در سطح متوسط خوب باشه. اگر تونستم یکم نویزهاش و اصلاح میکنم. برای اصلاح یک روز وقت دارم، اگر نظری داشتید ممنون میشم بگید.
شنبه 10 بهمن 1394اشتراک گذاری:
دشت و بیابان
درود به دوستان عزیز. تو یکی از پروژه های اخیر قرار بر این شد که من یک بیابان شبیه سازی کنم و حدود 1 هفته وقت گذاشتم و نتیجه شد تصاویر این پست: یکی از سخترین بخش ها وسعت بیابان بود. نمی شد با روش های معمولی این بیابان رو شبیه سازی کرد. یعنی فرض کنید دوربین تو کل دشت قرار بود مانور بده پس باید وسیع و سبک کار میشد از هر لحاظ. به طور کامل نمی تونستم از تکسچرها استفاده کنم و باید تمام بیابان رو با شیدر کار میکردم. در نهایت ترکیبی از تکسچر و شیدر شد. این و مدیون راهنمایی حمید عزیز هستم. فقط 3 نوع گیاه روی این بیابان scatter شدند. خوبی این سیستم اینه که این متریال رو به هرچیزی می تونید نسبت بدید. گیاهان و صحرا تماما در هودینی شبیه سازی شدند. بچه ها فکر می کنم کیفیتش برای یه انیمیشن در سطح متوسط خوب باشه. اگر تونستم یکم نویزهاش و اصلاح میکنم. برای اصلاح یک روز وقت دارم، اگر نظری داشتید ممنون میشم بگید.
شنبه 10 بهمن 1394
دیدگاه ها ( 31 نظر )