آسمان من
در حال ساخت یک سیستم شبیه سازی اتمسفر برای موتورهای بازیسازی بودم که خروجی ها برای خود من جالب بود. از همین خروجی ها استفاده کردم و کار زیر را در مکس خروجی گرفتم. اما ایده این کار از مسافرت چند سال پیش من به رامسر گرفته شده بود و هیچ وقت فراموش نمیکنم که یک روز از رامسر به سمت جواهرده حرکت کردیم T تصاویری فوق العاده دیدیم!!! کاملا در ابرها حرکت میکردیم و در پایان مسیر به بالای ابرها رسیدیم!!! همیشه دوست داشتم کوهی در بالای ابرها بسازم اما همانطوریکه میدونید شبیه سازی دسته های عظیم ابر کار بسیار زمانبر و پیچیده ای هست اما اخیرا با سیستم خود من براحتی و درکمتر از 1 دقیقه هر تصویر زیر در مکس و ویری رندر شد. بروز شد : سلام دوستان این سیستم بروز شد. اما قبل از معرفی امکانات جدید، باید لینک ویدیو قبلی مجدد اعلام کنم. ویدیو قبلی که بررسی و سرعت رندر در مکس و ویری هم نسخه Rt و هم adv بود مجدد آپلود کردم. حجم ویدیو 29 مگ: دانلود از اینجا https://s3.picofile.com/file/8227560768/CloudFx.mp4.html اما تست جدید با بینهایت ابر گرفتم که در زیر مشاهده میکنید. این سیستم الان آماده به چالش کشیدن همه سیستمهای مشابه هست و هیچ گونه محدودیتی مثل محدود بود به موتور رندر خاص و یا حتی استفاده در گیم انجینها و ... ندارد و با سیستم نورپردازی و GI همه موتورها در همه نسخه ها کاملا مچ میباشد. اما تستهای جدید. اما نکته مهم: این سیستم هنوز در مرحله توسعه میباشد و کوچکترین بهینه سازی و اپتیمازیشن ندارد!!!! در ثانی این یک سیستم بدون محدودیت هست و تنها محدودیت اندازه صحنه شما است :DDD ------------------------------------------------------------- و باز هم بروز شد: اولین رندر ویدیو - موتور iray -تعداد سمپل در پیکسل 128 - زمان متوسط رندر هر فریم: 25 ثانیه - کل فریم ها 120 - 4 ثانیه دانلود از اینجا: http://s1.picofile.com/file/8227599584/CloudFxWeb.flv.html
چهارشنبه 18 آذر 1394اشتراک گذاری:
آسمان من
در حال ساخت یک سیستم شبیه سازی اتمسفر برای موتورهای بازیسازی بودم که خروجی ها برای خود من جالب بود. از همین خروجی ها استفاده کردم و کار زیر را در مکس خروجی گرفتم. اما ایده این کار از مسافرت چند سال پیش من به رامسر گرفته شده بود و هیچ وقت فراموش نمیکنم که یک روز از رامسر به سمت جواهرده حرکت کردیم T تصاویری فوق العاده دیدیم!!! کاملا در ابرها حرکت میکردیم و در پایان مسیر به بالای ابرها رسیدیم!!! همیشه دوست داشتم کوهی در بالای ابرها بسازم اما همانطوریکه میدونید شبیه سازی دسته های عظیم ابر کار بسیار زمانبر و پیچیده ای هست اما اخیرا با سیستم خود من براحتی و درکمتر از 1 دقیقه هر تصویر زیر در مکس و ویری رندر شد. بروز شد : سلام دوستان این سیستم بروز شد. اما قبل از معرفی امکانات جدید، باید لینک ویدیو قبلی مجدد اعلام کنم. ویدیو قبلی که بررسی و سرعت رندر در مکس و ویری هم نسخه Rt و هم adv بود مجدد آپلود کردم. حجم ویدیو 29 مگ: دانلود از اینجا https://s3.picofile.com/file/8227560768/CloudFx.mp4.html اما تست جدید با بینهایت ابر گرفتم که در زیر مشاهده میکنید. این سیستم الان آماده به چالش کشیدن همه سیستمهای مشابه هست و هیچ گونه محدودیتی مثل محدود بود به موتور رندر خاص و یا حتی استفاده در گیم انجینها و ... ندارد و با سیستم نورپردازی و GI همه موتورها در همه نسخه ها کاملا مچ میباشد. اما تستهای جدید. اما نکته مهم: این سیستم هنوز در مرحله توسعه میباشد و کوچکترین بهینه سازی و اپتیمازیشن ندارد!!!! در ثانی این یک سیستم بدون محدودیت هست و تنها محدودیت اندازه صحنه شما است :DDD ------------------------------------------------------------- و باز هم بروز شد: اولین رندر ویدیو - موتور iray -تعداد سمپل در پیکسل 128 - زمان متوسط رندر هر فریم: 25 ثانیه - کل فریم ها 120 - 4 ثانیه دانلود از اینجا: http://s1.picofile.com/file/8227599584/CloudFxWeb.flv.html
چهارشنبه 18 آذر 1394
دیدگاه ها ( 28 نظر )