پروژه شخصی MetaHumen در UnrealEngine 5
در اولین قدم توسط دوربین DSLR عکس برداری Geometric از صورت سوژه انجام شد سپس توسط نرم افزار Reality Capture عکس های گرفته شده پردازش و خروجی Face Mesh استخراج شد در قدم سوم فایل FBX مش ساخته شده صورت سوژه ، توسط پلاگین MetaHumen در Unreal Engine 5 پردازش و تبدیل به یک کارکتر خام شد در قدم آخر کارکتر خام ساخته شده به پلتفرم آنلایم Metahumen Creator انتقال و تمامی جزعیات به کارکتز اضافه شد .
یکشنبه 6 آذر 1401نرم افزار های مورد استفاده


برچسب ها
اشتراک گذاری:
پروژه شخصی MetaHumen در UnrealEngine 5

در اولین قدم توسط دوربین DSLR عکس برداری Geometric از صورت سوژه انجام شد سپس توسط نرم افزار Reality Capture عکس های گرفته شده پردازش و خروجی Face Mesh استخراج شد در قدم سوم فایل FBX مش ساخته شده صورت سوژه ، توسط پلاگین MetaHumen در Unreal Engine 5 پردازش و تبدیل به یک کارکتر خام شد در قدم آخر کارکتر خام ساخته شده به پلتفرم آنلایم Metahumen Creator انتقال و تمامی جزعیات به کارکتز اضافه شد .
یکشنبه 6 آذر 1401
نرم افزار های مورد استفاده


دیدگاه ها ( 2 نظر )